جمعه ۲ آذر
عرض ارادت محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۸۰۷۲
بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
عاشقم یابن الحسن بر سینه ی سینای تو
سر فرود آرد فلک ،بر قامت رعنای تو
روز محشر قامتت، بالله قیامت میکند
شاخه ی طوبی خجل ،از آن قدو بالای تو
ناز چشمان تو را ،چشم فلک نتوان کِشد
کرده حیران عالمی را ،دیده ی شهلای تو
نور رخسارت ،صراط المستقیم عالم است
ماه ،شرمنده شود، از طَلعت سیمای تو
دولت تو ،تا ابد، خدمتگزار مردم است
حاتم و صد همچو او ،گَرد است زیر پای تو
منتظَر،ما منتظِر،دلهای ما از انتظار
همچو گل پژمرده شد،در این جهان،مِنهای تو(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.